Ångest på livet..

Publicerat 2013-01-28 20:42:56 | i kategori Allmänt

Jag får verkligen en sjuk jävla ångest när jag tänker på att jag tar studenten om cirka fyra månader.. lite till.
Tiden kommer ju gå sjukt snabbt och jag har absolut inte en enda aning om vad jag vill göra, om jag vill läsa vidare eller om jag ska börja söka jobb direkt.. Blir väll antagligen till att söka jobb direkt.. dock inte så lätt att få ett jobb i dagens samhälle. Speciellt inte när man inte har jobbat innan. Tänkte iallafall sätta mig en kväll och försöka få ihop ett cv och ett personligt brev och börja söka lite redan nu. Tänk att livet snart börja på allvar och man måste växa upp lite.. Inga pengar utan jobb, utan pengar inga hästar.. thats it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0