Suck

Publicerat 2013-01-04 08:29:44 | i kategori Allmänt

Manne är verkligen helt störd.. för en halvtimme sedan när jag gick ut i stallet för att fodra och släppa ut dem så stod han utanför boxen i gången? Han har två lås på din box då han har listat ut tidigare hur man öppnar det översta.. men det har aldrig hänt innan att han lyckats öppna båda... och eftersom han stod i gången var där ju kaos då han vält ut diverse saker från hyllan där jag har ryktsaker, benskydd m.m dratt ner grimmor, flyttat på spannar. Han har ju haft kul iaf.. också se han såååå oskyldig ut när man låser in han i boxen igen, haha han var så söt, stod och titta på mig som "måste jag vara här? det är skittråkigt" sen började han pussa på mig..
Haha rolig är han.. den där Manne ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0