Svettigt deluxe

Publicerat 2013-07-03 17:18:17 | i kategori Allmänt

Åkte till stallet idag vid 12 tiden ca, mockade och borstade rent Manne och tvättade hans ben som igentligen ska vara vita men som var gula och svarta av smuts och piss. Amiga fick sedan ett pass på banan och gick super, galoppen blir bara bättre och bättre! Sedan fick dem beta massa gräs. För övrigt badade jag i svett när jag red, vädret har varit riktigt kvavt och de varnar för åska ikväll/inatt.. ibland är jag glad att inte mina hästar går ute om nätterna.
 
Just nu ligger jag i sängen och kollar runder lite på nätet efter jobb och vad jag ska köpa på Falsterbo, men jag kommer säkerligen hitta något när jag är där ;) Funderar på animo ridbyxor, freejump stigbyglar eller något fint blingigt schabrak med luva. Ikväll blir det biopremiären av the lone ranger med pappa och syster :)

 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0