Godnatt..

Publicerat 2013-03-01 23:04:48 | i kategori Allmänt

Nu tänker jag säga god natt efter en rolig dag! Haft unghästkursen hela dagen i skolan, löshoppning och Maximilian har vatt ute på lina för första gången och vi har också travat några steg, jätteduktig var han! Manne är nu tillbaka i Tollarp, skönt.. vet inte riktigt vilken dag jag ska våga mig på att rida honom än ;) Kanske när underlaget i paddocken är lite bättre, måste köpa ett bett till honom också.. funderat på ett anatomiskt med d-ringar.
Har ikväll vatt ute och firat Mathilda med massa folk på Steakhouse, trevligt! :) Så god natt!
 
När balto var med mig förra veckan i stallet :) haha
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0