Besviken..

Publicerat 2013-09-18 15:53:40 | i kategori Allmänt

Först beställde jag ju ett Glen Gordon Nexus träns hos Hästshopen... väntade hur länge som helst sen ringer dem och säger att det är slut i lager.. bestället ett likadant från Marietorps ridsport, samma där inte i lager får jag som svar efter en vacka.. sedan bestämde jag mig för ett shockemöhle Stockholm träns som jag beställde från Sharpman.. får svar efter 10 dagar att det inte heller finns i lager.. VARFÖR HAR MAN DET DÅ PÅ HEMSIDAN OCH SET STÅR ATT DET FINNS I LAGER I DEN STORLEKEN OCH DEN FÄRGEN? Hur svårt kan det vara..

Nu har jag iaf bestämt mig för ett Rambo Micklem Competition träns istället!
 
 
Kommentarer
Postat av: Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot

Förstår att du är besviken.. Och att du behövt vänta 10 dagar med att få svar att de inte finns i lager är väldigt dåligt.

2013-09-18 @ 23:42:23
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0