Fler timmar på dygnet

Publicerat 2013-04-10 22:23:23 | i kategori Allmänt

 
Har inte haft tid att rida på tre dagar nu.. katastrof. Red senast i söndags och det var på Manne, vilket gick asbra!
Sjukt mycket i skolan, imorgon har jag två redovisningar, av projektarbetet (som inte ens är halvklart) och i historia.
Idag har jag trillat av för första gången i år, helvetes häst säger jag bara, inte mitt fel iaf, det var på unghästkursen i skolan.. han var bara sjukt elak och bockade och reste sig.. riktigt högt.. så tillslut höll jag inte balansen längre, men fan vad arg jag var på honom efter paniken lagt sig som man får när man tappar andan.. Jaja, nu ikväll var jag på föreläsning med resten av klassen om avel som Karl-Anders Olsson höll i, som tydligen fått fram väldigt fina hästar genom tiderna! Lite intressant var det allt.

Nu säger jag iaf god natt, önskar det fanns fler timmar på dygnet just nu..
 
Manne och jag i söndags! Fina fina men knäppa Manne <3
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0