Finally friday!

Publicerat 2013-08-23 13:57:23 | i kategori Allmänt

Skönt med fredag, säger jag som går hemma och är arbetslös.. men det är trevligare att ha familjen hemma :)
Manne fick nya skor i tisdags, på onsdagen drog han av den högre (som han absolut inte får!!) då det är den han har lite bockhov på och måste ha sko på, plus att han hade verkligen trasat sönder den så alla sömhål var trasiga så jag kunde inte slå på den själv.. så igår fick han den påslagen igen och drar han av den igen kommer det bli katastrof.. då kommer han få limsko.. så nu får han ha boots på sig i hagen. Han fick även longeras igår. Idag är det Amiga som ska ridas, tror vi tar en runda på banan.. vi har varit i en liten svacka just nu så ska bara jogga henne lite och bara få allt att kännas lätt! Manne ska ridas imorgon.

Har f.ö nyss varit i stan och tagit min första körlektion på körskolan vilket kändes jättebra :) Hoppas jag får det där körkortet snart så jag kan påbörja min praktik hos vår hovslagare Sabina.
 
Min häst är så fruktansvärt vacker så jag kan knappt fatta att han är min :)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0