Tråkiga måndag

Publicerat 2013-02-25 21:31:28 | i kategori Allmänt

Jag hatar måndagar.. vekligen sjukt tråkiga och drygt att komma tillbaka till skolan.
Har inte gjort så mycket vettigt förutom att mocka och klippa mina små vovvars klor (vilket är en riktig kamp) förstår inte hur en enda liten jack russell kan vara så stark.. så hon får skylla sig själv lite att det blev lite långt in på en klon.. lilla fisen! Förövrigt har det bara varit sjukt kallt, blött och tråkigt jävla skitväder idag.

Något uppiggande är iaf att antingen på fredag eller lördag hämtar vi hem Manne.. och ni anar inte hur kul det ska bli att äntligen kunna rida honom! :D Han är så fruktansvärt fin min lilla Manne aka Valpen.. han är som en stor valp:)
 
 

Bjuder på denna söta bild på mig och mina två favorit töser, Ada och Amiga <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0