Lovely

Publicerat 2013-05-01 18:04:21 | i kategori Allmänt

Har haft en helt underbar ledig idag, livet har känts på topp idag! :)
Började dagen med att gå en runda med hundarna i det fina vädret, Ada tog sig tillochmed ett dopp i bäcken, Tea vågade bara plaska lite med tassarna ;)
Sedan har jag vatt i stallet i fyra timmar drygt.. härligt att inte behöva stressa och gå och pyssla lite, både Amiga och Manne har blitt ridna, Amiga kändes riktigt fin i slutet av passet, men var sjukt dryg i början och ville inte alls sammarbeta med mig.. ´men sen så :) När jag red Manne så var det två andra som red samtidigt, så det var bra miljöträning för honom.. han blev sjukt pigg iaf med andra hästar runt om ;) Han var faktist jätteduktig!
Amiga har även fått sig ett ordentligt bad idag med schampo och allt, fin blev hon! Manne spolade jag av och schamponerade benen bara.. det är jobbigt att ha en grishäst med fyra vita strumpor ;)

En styck svettig Amiga..


En trött Manne..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0