Soool

Publicerat 2013-05-07 13:11:08 | i kategori

Sitter just nu på bussen en från skolan, skönt med kort dag.. Nu är jag ledig i tre! Dock har jag väldigt mkt uppgifter att göra hemma.. Studenten närmar sig snabbt. Ska nu hem och släppa ut hundarna, sedan köra om till stan igen med Jennifer och handla lite, sen hämta ut paket. Ikväll ska jag rida Manne tänkte jag, försöka komma ut och trava och galoppera ute lite! Ska även söka jobb. Känner mig flitig idag!

Igår var jag och mamma ute och red i skogen en runda, jag fick låna en annan häst i stallet. Jag och mamma har inte ridit tillsammans på typ åtta år.. Då vi aldrig haft två hästar att rida samtidigt! Så det var supermysigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0