BILDBOMB!

Publicerat 2012-10-07 13:00:00 | i kategori Allmänt

Igår var jag först och hoppade på öppet hus på skolan, gick väl helt okej endå.. kunde ridit lite bättre, men helt ärligt så Drago ingen lätt häst att hoppa, speciellt inte när han taggar till lite extra ;) Kommer lägga upp en film på det senare under dagen!

På eftermiddagen red jag Amiga uppe på fältet och trimmade igenom henne ordentligt, herrgud vad fin hon är för att inte ha världens bästa kondis efter sommar semestern.. vilken kämpe hon är! Gör verkigen sitt bästa precis hela tiden! Mamma tog några superfina bilder, finns även någon liten film som kanske kommer upp sen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mitt fina hjärta <3
 
Snygg min ;)
 
 
 
Beautiful <3
 
 
 
 
 
 
 
Dagens outfit:
Jag:
Hjälm - LamiCell
Jacka - Spooks
Ridbyxor - John Whitaker
Stövlar - Tretorn Falsterbo
 
Amiga:
Träns - Jacson
Bett - Nathe
Martingal - Börjes
Schabrak - Dyon
Sadel - Robert Whitaker
Fårskinnspad - Hööks
Sadelgjord - Hööks
Benskydd - Veredus
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0