Hoppsan!

Publicerat 2012-10-13 23:13:42 | i kategori Allmänt

Suger verkligen på att blogga, så förstår inte varför jag skaffade en blogg igen.. men jag vill ju verkligen driva en bra blogg, men det går bara inte! Menmen tycker det är kul att skriva lite då och då.. 

I torsdags var jag och träna med Amiga för hanna iaf vilket gick jättebra, är så nöjd med min fina häst, hon gör verkligen sitt bästa hela tiden och vill så mkt, ibland mer än vad hon kan! Hon är bäst!
Hon kändes riktigt fin iag, lite stressad och pigg i början men lugnade sig efter en kvart.
Idag har dock hästarna fått vila, har bokstavligen talat öst ner hela dagen, hästarna vägrade gå ut imorse, och jag förstår dem.. fick sedan tvinga ut de vid halv två tiden när jag skulle mocka.. sen fick de faktist stanna ute. De har iaf många träd de kan stå under! :)

Min älskade prinsessa <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0