Härlig dag!

Publicerat 2013-08-26 22:59:44 | i kategori Allmänt

Härlig dag som har bestått utav ridning, Dexter och promenad med mina hundar!
Både Amiga och Manne reds idag, gick väll sådär med båda.. Amiga och jag blir bara "ovänner" hela tiden.. men det är hos mig problemet ligger och det är jag väl medveten om så det är bara att öva vidare. Amiga reds även igår och då gick det superbra.. hoppade lite stock också och mamma fotade! Manne idag skötte sig över lag och gjorde vad jag bad honom om men han är såååå fruktansvärt seg :( Men han är ju bara 3 år gammal och är väldigt unghäst seg hela han.. förutom när han löshoppas! haha! Men ska be om lite hjälp då jag nog behöver någon som för gå efter med en longerpisk och liksom fösa på lite så han verkligen förstår att det är FRAMÅT han ska, framåtbjudningen är liksom a och o. Sedan kommer resten.. Bara att ha tålamod med bebisarna!
 
Manne idag!
 
Men såhär pigg är han när löshoppas ;)
 
 
 
Och fina fina Amiga som tyckte det var superkul att få hoppa lite!
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0