Måndag förmiddag

Publicerat 2013-01-07 11:43:11 | i kategori Allmänt

 
Startade dagen med en halvtimmes powerwalk med hunden, superfint väder ute, solen skiner och det blåser inte!
Ska nu slänga mig i soffan och kolla på en film innan jag går ut till stallet för att rida Amiga, blir nog ett väldigt lätt pass uppe på fältet, bara jogga henne lite! Hon är precis igångsatt.

Sitter och kollar på olika vintertäcke med då Manne behöver ett nytt, han är liksom redan större än Amiga och håller på att växa ur sina 145 täcken! Någon som vet om Biltemas är bra? Undrar om det ignetligen är så bra passform på dem.. när de är så billiga.

Annars så funderar jag på detta från Hööks, riktigt fint tycker jag ,gillar färgen med!
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0