Körkort och lite annat!

Publicerat 2013-10-09 21:25:19 | i kategori Allmänt

Nu j*vlar har jag mitt körkort! Fy vad skönt att slippa den jädra cykeln framöver för att kunna ta sig till stallet och till alla andra ställen! :D
 
Förövrigt går det väll sådär med manne, med amiga går det super! Manne har en räv bakom varje öra och är rätt skarp i huvet... jävla humör rent ut sagt. Håller på och ska kasta av mig hela tiden -.- Men vi har en plan iaf att följa.. först av allt ska jag ju såklart kunna kontrollera honom när han börjar bocka osv och veta att om jag gör såhär så vet jag att han slutar, men kommer återkomma till detta senare!
Har för övrigt börja rida en 4-åring e: Biggles nu som jag ska vidareutbilda, superkul!
 
 
Amiga
 
Capriol
 
Manne
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0