Dålig uppdatering..

Publicerat 2013-09-29 15:46:25 | i kategori Allmänt

Som ni märker så har jag uppdaterat dåligt på sistone.. dels för jag just nu går intensivkurs på körskolan för att få körkort och Manne har haft tappsko.. den blev påslagen och jag hann rida 1 gång sen tappa han den andra, så nu får jag vänta tills på tisdag sen får han ha boots på i hagen med, men vanliga gummi går inte, dem tar han sönder :/ Någon som har ett tips på ett par riktigt bra och hållbara och som de inte får skav av?
 
Amiga har gått jättefint de senaste dagarna på banan! har fått henne så mkt mer ridbar och lösgjord bara på de senaste fyra-fem passen med hjälp av miqe! Idag fick hon en runda i skogen, lite spänd och tittig men annars jobbade hon på bra.
Manne hade verkligen svårt att hålla sig på mattan dem senaste två passen... har endast ridit ut på grusvägen här hemma så han i paddocken är så himla unghäst slö och hade lätt kunnat lägga i två växlar till, när man rider ut lägger han istället i fem växlar... och studsar gärna omkring lite och det blir lite svårt att få stopp på honom ,men sist var han extrem! Men det är nu när det börjar bli kallt med så blir de extra pigga! Bättre det än en lat en..
 
 
Igår shoppade jag en väst, en riktigt myströja och mössa och halsduk från hööks jh Collection, supernöjd! Riktigt snygg och prisvärda saker!
 
 
 
 
 
favoriten är helt klart västen, riktigt snygg!!
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0